Bloggstart !

Vad kan mer än dessa två anledningar vara till att mina galna kompisar, J&J, fixade och trixade till denna blogg.
1: De tycker att mitt liv är så intressant att jag måste berätta det för alla
2: Att de anser att jag inte har något liv så jag har all tid i världen att blogga


Just nu sitter jag med ont på mina små skinkor, helt enkelt av den enkla anledningen att jag och J&J var och solade idag. Ljusrören måste ha varit helt nya eftersom när jag tidgare har solat (20 min) har jag aldrig bränt mig, men denna gång, vad tror ni händer? Hela fejjan är röd, bröstet och rumpan, har snygga stringmärken!

Nu är vi alla samlade hemma hos mig, självklart är J&J här + min käreste Anton. Vad denna kväll leder till kan man aldrig veta, men fydundrar va roligt det kommer att bli :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

BLONDINBELLA SLÄNG DIG IVÄGGEN!!
norbergaren is the shit liksom :D:D

2008-04-18 @ 21:51:07
URL: http://ceciliassport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0