Kvällen lider mot sitt slut !

Inte blev kvällen den man hade trott....när var det sist 4 18-åringar satte sig och spelade alfapet och sedan hade en djup diskution om skolan och allt omkring. Utan anledning kände jag mig som "mamman" som sa till och försökte ändra mina kompisars vanor... Någonting bra kom självklart ut över detta, även om inte några vanor ändrades så fick vi alla fyra en trevlig och anslappnaden stund idagen jätte.....mina skinkor gör fruktansvärt ont fort.! Hoppas bara det röda blir till den fina gyllenbruna färgen som man alltid drömmer.

Nu börjar J&J att röra på sig, J ska till Nacka för att grilla....hmm...skumt säger jag:P medans andra J ska hemåt och jag och A ska hem till han och mysa.

Hejochhopp och snipp och snapp nu är denna bloggstart slapp
Puss och kraam sov så gott och dröm sött och ej blött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0