Lördag

igår åkte jag och A inte till stan, eftersom hans as krossade mina solbrillor, vilket gjorde att han fick kööpa nya :P Sedan tog vi en glass på donken och njöt i solens sken. Sedan åkte vi hem, jag fixade och trixade med L8s presenter, sedan drog vi till J. Där drog vi¨igång med att titta på Fantomen på operan, men efter 30 min fick vi spring i benen och stängde av och drog istället igång SingStar :D...haha, superkul!
Sedan kom Johan och Erik förbi och joinade oss...sedan var jag och A tvunga att dra hem vid halv 12.

idag har jag varit hos frissan och fått mig en ny frilla, döläcker:P Känns skönt att få klippa sig, speciellt när det blir bra! Men nu ska jag dra till L8 och fira henna på hennes 18-års dag! PartyParty :D



Hoppsan hejsan kerstin!


Kommentarer
Postat av: jossan

Åh, jag ville också vara med! =(

2008-04-26 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0