Lyckat...verkligen

När man är på IKEA kommer man aldrig hem med det som man bara skulle ha, utan någonting mer. Skulle jag gå där själv skulle de har blivit mycket, det är svinbilligt, sånt är roligt, när man får mycket för pengarna :D Men ikväll va det spann efter en ram vilket jag hittade, en snygg helt vanlig ram, med lite tjockare svart kant! Passar perfekt till bilden. Sedan skulle mamma ha någon ny blomma, men istället hittade jag en tuff kaktus, alltid kul med lite nytt, livar upp fönsterbrädan lite även fast det bara är en kaktus, då behöver jag heller inte oroa mig för vattningen, den kan ju vara lätt att glömma när man har så mycket på gång i sitt liv som jag har :D hahah :P
Men sen när vi kommer hem märker jag det fasansfulla!!! Tror inte att ramen är hel, neej! det är som en rispa i hela glaset som man inte såg i affären när det var plast runt om...kändes ju kul, bara att åka tillbaka imorgon igen!

En bra sak hände ikväll iaf, eller två faktiskt eller t.o.m tre! 1 djurgårn vann inte, tack GAIS. 2 Rajalakso gjorde inte mål, han måste vara allsvenskans mest överskattade spelare, näst efter Ramii dårå! 3. AIK stor förlorade mot IFK mycket härligt, även där ett överskattat lag, inte av andra, men vad sig själva. Även kul att Ljungskile vann sin match! Gillar alltid nykomlingarna och extra kul när det slår topplag. BP´s insats förra säsongen mot djurgårn var guddomlig, tacktacktack för det, det förgyllde hela mitt år! Någonting som vi bajare kan leva på resten av vårat liv!
Men nu ska jag bänka mig framför TV!

Haregött! Bara bajare, bara bajare, bara bajare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0