Solen skiner :D

Sitter nu här hemma, det är strax dags för match...även fast jag och A gick upp tidigt känner jag mig pigg. Synd bara att man ska vara nere i en varm och äcklig bowlinghall i detta härliga väder, inte lockar det speciellt mycket. Men det är sista matchen för sesongen, sen får jag njuta i solen :D

Eftersom päronen är på landet kan vi inte se på matchen :'(  kalmar-baajen, men får väl vara aktiv på textTv och se hur det går, hoppas på vinst och att Poppen får stå, Ramii kan slänga sig i väggen!

Jag och Cicci har egna planer på att marknadsföra hammarbybowling :D Planen är att vi och några från laget ska på bajenmatch i våra matchtröja, ganska grymt när 10 pers sitter med "Hammarby Bowling"-tröjor :D Kan det bli grymmare?! Hahha, hetast på läktaren!

Men nu ska vi bege oss mot hallen och spela skiten ur de andra laget, har vi tur kommer syrran och hämtar upp oss!
Hejhopp i lingskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0