Svetten rinner, humöret vinner !

Hejsan hoppas kerstin! Vilket väder vi har, även fast jag bara har haft tunik och leggings så rinner svetten om mig efter att ha suttit på en fullsmakad buss hem från skolan! Usch! Inte blev det trevligare heller när ett gäng gårdare hoppa på bussen, antar väl att de skulle på matchen, härligt matchväder får de iaf, men hoppas på en ovagjord match, det måste ju gynna baajen :D

Nu när jag kom hem tog jag fram mitt kreaktiva jag och designade en tröja till min kompis som fyller 18 år på måndag, fast vi ska fira henna nu på lördag! köpte bara ett vanligt snyggt grönt linne på HM som jag sedan gjort om. Ritade en figur i höger nedre hörn och skrev hennes namn på baksidan som en nummerplåt på en bild, kankse hjälper så att ni får en bild över hur den ser ut! Tyckte själv att resultatet blev strålande, slutade mitt i det roliga då det är som bäst, inget onödigt klotter! Snart när päronen kommer hem ska vi till IKEA och köpa en ram till present nummer 2, vilket är en bild som jag tagit på henne och hennes kille innan vi gick ut på alla hjärtans dag, fixade och skrev ut den i skolan nu behövs bara en snygg ram! Sedan ska jag förbi HM eller nån affär och se om jag kan hitta något litet mer, kankse ett nagellack eller liknande!

Dagen går, bajen bestå men djurgårn är dom vi slår!

Kommentarer
Postat av: blåbär

Men din finaste design är ändå min blåbärs tröja ;D

2008-04-21 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0