Tisdag

Inte finns det speciellt mkt att säga om denna dag....men för en gångs skulle har man kunnat jobba i skolan under lektionerna istället för att bara "sitta av" tiden som vi brukar säga! Imorrn är de halv dag som skönt är...ljuvligt med lite "lov" nu....synd bara att man måste plugga, har både np i MatteB och slutprov i fotoB...skulle verkligen behöva ha denna ledig helt. Känner mig stressad mentalt, orkar ingenting...så lite lov och avkoppling vore skön, dock kommer jag väl inte att plugga hela ledigheten...men nån dag behövs iaf.

Imorgon ska jag, A, J och kanske herrJ hem till J...det ska bli mysigt, grilla lite, hoppas studsmatta :D och allt sånt där skojj, bara de inte går som förra gången då jag åt och drack för mycket innan jag hoppade vilken slutade i spya:p men självklart mådde jag bättre efter de. Man måste vila magen efter man ätit, viktigt viktigt!
Vi får väl se hur kvällen slutar, allting är lite oklart just nu, men någonting skojj hittar vi säkert på :D
Nu är det snart dags för dh, jippi, äntligen lite bra TVprogram otroligt synd bara att det var sista avsnittet av prison break igår, det finns verkligen ingen bättre serie än den, mkt spännande, längtar redan till hösten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0