Torsdag

Det har varit en seg dag efter en seg match! Blir alltid lika trött efter att ha varit på match, nu för cikra 7 minuter sen sov jag i soffan till malmö-norrköpning, och det säger väl även allt + att kanske matchen sög lite oxå!:P
Matchen igår kan man väl inte säga var så himla mycket bättre, synd att inte Castros ribbskott gick in! En önskning slog in iaf, Poppen höll nollan, mycket skönt :D
Imorgon är det fredag hippi! Skönt att få sova ut lite, på lördag ska jag klippa mig, äntligen, kl 12 i Sundbyberg, sedan bär de av mot min kompis som ska fira sin 18-års dag me släkten, men hon fyller egentligen på måndag! Sedan på söndag är det SOL-flicksdagen...förstår inte hur man kan ge 7-9.åriga flickor temat att vara "Fantomen på Operan" de har ju inte ens någon anning vad musikalen handlar om! Men jag som sätt den kan iaf säga att filmen är grym men sorlig! Får iaf in lite stålar då oxå, känns skönt eftersom jag missat mycket p.g.a alla mina bowlingmatcher...det håller ju på hela dagen från 12:45-18:00+ skulle jag tro!
Men nu ska jag gå och lagga mig innan jag drunkar framför datan, svin trött!

Hoppsan, i galoppsan...tralalalalalala! GodNatt :)


Kommentarer
Postat av: fia

Vi håller på och sjunger ett fantomen på operan medly, haha, alla har sett filmen utom jag, så jag får väll ta mej i kragen :P

2008-04-24 @ 22:15:53
URL: http://sschnyggve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0