Tröttenheten kommer

Idag var Chrille gästtränare, vi fick öva på presition, vilket gick helt bra ibörjan...vet inte vad det var, men orkade inte spela på bollen, kände mig inte riktigt på topp...på något sätt sliten fast jag inte har gjort någonting speciellt...men de gick heelt bra...körde en timme extra på slutet. Skönt att träna lite extra, irriterande bara att det inte fungerade!

Men värst av allt var när syrran och jag skulle TILL träning. Vi kommer på påfarten till motorvägen, och sen på själv påfarten (de sträckade området) kör en audi om oss, samtidigt som en långtradare precis byter till våran fil, detta leder till en rejäl tvärbromsning, och hjärtat i halsgroppen + att bilarna bakom oss fick tvärstanna. Det var rusktigt nära att det small till, spände till så hårt i nacken att jag fick världens spänningshuvudvärk, inte trevligt. Sen blev jag även lite chockad precis efteråt. Läskigt när man vet vad som skulle kunna ha tänkt och det är inte direkt någonting som man glömmer, det ligger kvar i bakhuvudet.

Nu sitter jag bara och väntar på dh, man blir extra sugen att se efter man tittat på trailen...hoppas det blir lika bra som man förväntar sig. Det är ju inte ofta det händer, ett STORT exempel är filmen 1408, aldrig haft större förväntningar på att en film ska vara bra och att den sedan suger så inihelvete hårt! Det var en riktigt besvikelse, man satt ju bara och väntade på att just de som man trodde skulle komma, men det kom aldrig! USCH, tvi, blä!

Ett het tips: andas, njut, lev :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Läskigt! Lilla blåbär var rädd om dig!

2008-04-23 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0