A 18 år <3

Nu åker jag till landet för studen, kinakäk i kväll, på världens bästa kinaplace, Chendo i Örby, helt enkeltbäst bara. Testa, jag lovar, supergott!
Sen imorrn bär det hemåt igen för A fyller 18! Massa med tårta och god dricka. Sen hem till mig på söndagen, böra packa och förhoppningsvis i säng tidigt, eftersom att vi ska upp kl 05:00 dan efter och ta t-banan som går kl 06:00 och tåget till gbg som går 07:07, kommer bli superkul! :D Längtar redan och är lite nervös, grädden på moset skulle de vara om solen äntligen kom tillbaka. Jag saknar den overhört mycket!



Härliga sommarbilder från förra sommaren på min älskling!
Grattis på födelsdagen!<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Graaattis anton på födelsedagen :D

2008-08-09 @ 15:44:53
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0