är soppa middag?

Jaha, ännu en dag inomhus! När ska vädret förbättra sig? Solbränan hinner ju blekas bort innan skolan börjar..typiskt! Kankse någon solstråle når fram till helgen?
OS har även smygstartat idag med damerans första gruppsspelmatch emot värdnationen Kina, gick inge vidare, vi loosa med 2-1, är de inte typiskt de med? Kämpa vidare tjejor!
Så idag har jag knappt varit ute, förutom när jag möte C som nu har bilvit min langare, hihi, en egen, inte illa:P Specialmade for me;) så nu är drickan fixad till A´s första lagliga utgång! + att de förhoppningsvis finns något kvar till GBG-resen...på måndag åker vi - Jag, A&J&HerrJ <3
Dan har inte varit speciellt bra, rolig eller underhålland, inte blev det bättre när jag fick veta vad som serverades till middag! SOPPA! äcklig potatissoppa, en ihopkastad och nermalen smöra som kallas soppa. Och till middag? För mig är soppa lunchmat, inte middag, hur ska man kunna bli mätt på något nermalet, typ som babymat, om man nu inte trycker i sig 5 mackor? Är inte detta typiskt? Det verkar som om ingenting är på min sida idag, verkan vädret, sporten eller mat? Kankse kvällen bjuder till på något bättre, det är ju iaf dubbelavsnitt på Project Runway och Sex and the City!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0