en lektion, hela dagen!

Idag började vi ordentligt med schemat, d.v.s med bara en lektion eftersom induvidullavalen inte börjat än. Men denna lektion är 6 timmar lång eftersom det är foto vi har då. Idag kändes den lektionen lite onödig eftersom man inte riktigt kommit igång än men har en känsla att jag kommer behöva varenda minut sen när FotoC sätter igång.
Dock är vårt schema inte klart än, fick ett nytt idag, såg ungefär likadant ut, bara en lektion som tillkommit och en som flyttats, ingen som påverkat mig. Turen håller i sig. Dock ligger fort. inte våran EngB på schemat och i stället har lektionen som tillkommit tagit dens plats, hur ska etta sluta? Väl för mig hoppas jag!

Ikväll är det även derbykväll, AIK (shit nu svor jag, dåligt beteende:P) - Bajen. Men eftersom jag fotar för Hammarby får jag ingen ackreditering (typ som tillåtelse att fota) till AIK´s (shit, det hemska fortsätter) matcher + att jag inte är en "riktig" sportfotograf, jag går ju fortfarande i skolan, så behöver jag få som "tillåtelse"/"hjälp" av Hammarby, men när det blir bajen-dif (okej, lite finare iaf) så tänker jag vara på plats för mitt första derby :D
Får hålla tummarna för att allt ska gå vägen ikväll, grymt om Simon gör mål, ha ha ha...

Sen vill jag bara slå ett slag för Soda Stream..min räddare när törsten kallar! Gott, enkelt, billigt och miljövänligt, kan det bli mycket mer bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0