GBG här kommer..........T&J&A&HerrJ

Snart så, snart så åker vi. Lite nervöst i magen, är det resfeber? Kanske. Eller kankse beror det på att A skrämmer upp mig och säger "..vad gör vi om vi försover oss?"....eftersom vi ska upp kl 5, tåget går nämligen 07:07. Men det ska säkert gå bra att komma upp innan solen nästan, har ställt tre alarm på min mobil så jag borde vara säker! Haha. Snart får vi väl ta att hoppa i säng om vi på något bra sätt ska komma upp imorgon och inte möta J&HerrJ med svarta ringar under ögonen!
Roligt kommer det bli iaf, vädret kommer stå på min sida annars ska Gud få med mig att göra, och en rolig utekväll blir det säkert, hoppas utelivet är desamma som här i Stockholm och att vi hittar något vettigt där nera på avenyn;)



Tack vara denna resa missar jag första bowlingträningen nu efter sommaren, kankse inte så farligt? Jag får väl vila mig i form, skäms lite för att jag inte spelat på hela sommaren, men det har helt enkelt inte funnits tid!
Sen på fredagen åker jag och A på kryssning till Åbo för 25:-, inte illa pinkat! Har fullt upp nu tills skolan börjar, nästan bara en vecka kvar tills härliga sovmorgnar försvinner! NEJ! viil verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: jossan

Älskar er sweeties, hoppas ni får det jätte kul i Gbg! <3

2008-08-12 @ 17:47:48
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0