Nytt objektiv

Nu i sommar fick ju jag ett ny objektiv, 70-300, äv min snälla päron för att skolan gått så bra och jag gick ut med betygen i topp. Och äntligen kunde jag spontant gå och plåta fotboll utan att behöva låna objektiv av skolan. Här är några bilder som mamma bad (tvingade) mig att fota. Har ju micro på det nya objektivet så såhär härligt nära kan jag komma!





Hoppbilderna har ingenting att göra med objektivets förtjänst, men lite coola är dom iaf. Riktigt roligt att både plåta och modella sånahära bilder. Kan ju inte bli någonting annat än superbra, snyggt och mycket bra för konditionen! TopModel nästa?;)


Kommentarer
Postat av: jossan

Fiiina bilder blåbär! Och du fick med den fina karatespakten som vi hade med i vårat egna fristående för några år sen, remeber? ;)

<333

2008-08-28 @ 20:58:34
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: jossan

joo klart du minns!! jag ska visa på lördag! ;)

<3

2008-08-28 @ 22:09:16
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0