regn, regn, regn . . .

Finns väl inte så himla mycket mer att säga än REGN! De vill verkligen inte sluta! Nu har dessa små, ful och irriterande dropparna fallit sedan kl halv 5, d.v.s i två timmar nu! Tar de aldrig slut där uppe i molnen? Hur mycket finns det kvar? Hoppas att allt som finns för en månad framåt har fallit och kommer falla resten av dagen så att solen kan återvända tills om en vecka när jag, A, J och HerrJ beger oss till GBG. Ingen vidare kul om det bara kommer att regna, vad satan ska vi göra då? Billigt pris, visst det fick vi, 1000:- för boende, frukost, två dagar på liseberg med inträde och åkband, men är 1000:- värt de om de bara tänker regna? Hur mycket liseberg blire då? Eller GBG överhuvudtagit?! Kankse Gud kommer på bättre tankar om en vecka, så mycket regn kan det väl ändå inte finnas?



När vädret är som detta, finns det heller inte mycket att göra. Visst kan det vara kul att strossa runt i regnet, men inte ensam! Så mycket lockar inte det! Så idag har jag bara varit inne, A och jag har nu kommit till StarWars 4 i vårt lilla tittande. Sedan blev jag lämnad ensam och A begav sig hemåt för att träna! Tur att det inte är utomhusträning ;)
igår var jag även, igen, på Söderstadion och plåta när Bajen tog emot LSK (Ljungskile). Men inte var det riktigt värt besöket. Kul att titta, men inte blev det många bilder! Kanske beror det på att ingenting hände i andra halvleken! Tur att vi fick in ett mål i sista minuten och sista sparken! Men lite småttpinsamt att vi inte kunde vinna, håller våran segersvit att försvinna?
Fick iaf ihop några bra ansiktsbilder. Mestadels på Simon Helg eftersom det var honom jag siktat in mig på under matchen. Och äntligen äntligen fick han börja från start, kanske Tony fått in lite mera vett i skallen?;) Erkan är just nu inte på top och kanske känner av konkurransen av 18-åriga Simon - Min nya bajenfavvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0