taggad och otaggad?

Satt och titta runt lite på nätet, läste mina vänners bloggar och mitt i allt slog det mig! Vad är det med ordet taggad/otaggad? Har det gått och blivit dagens ord? Har jag missat någonting eller vad är det med detta ord? Alla använder det och inte bara här och där utan överallt, vad är det frågan om? Inte för jag har någonting emot ordet, tycker det står för någonting som ofta inte går att säga bättre än att man är taggad eller otaggad, men ordet finns överallt och bara över en natt måste det ha blivit ungdomarnas nya och hetast ord! Och samtidigt har jag gått miste om detta?! Eller?
Är detta nya trenden bland ord? Och hur satan kunde jag gå mista om det? Det är tydligt att man inte kan ha sommarlov, d.v.s vara ifrån datan några veckor, utan att man går miste om någonting nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0