två sega dagar

I lördags fick jag fin besök av mitt käraste blåbär! Jätte läängesedan vi sågs. Skönt med en lugn, trevlig och pratsam kväll med mys i soffan. Inte ofta sånt händer, så man får uppskatta studerna när de kommer.
Idag har jag haft min första bowlingmatch, finns ingenting att berätta om den. Det gick verkligen åt skogen, de höjde ju verkligen självförtroendet också! Verkligen.
Efter en tidiga match, redan samling kl 09:15 var jag helt slut när jag väl kom hem runt halv 1, tittade på sista avsnittet av One tree HIll, första säsongen på DVD, super bra serie, och sedan somnade jag helt maktlöst i sängen och vaknade inte förrän kl 17! Låång och skön vila, hoppas bara jag kommer att kunna somna ikväll bara.
Idag kom min älskling hem också, efter att varit på läger sedan i tors, skönt att han är hemma igen, saknar honom så mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0