Armén här kommer jag!

Så då har jag avklarat min debut som fotomodell:D De är inte så glamoröst som man kan tror!
Leo hade med sig allt som man kan tänka sig att en soldat har på sig! De va byxor som två Therése skulle få plats i, jacka som gick ner till knäna och feta skor som var 5cm för stora! På allt detta värsta stridsvästen och en cool hjälm. Förstår verkligen inte hur man kan springa runt iallt detta. Utrustningen väger ju mer än sig själv:P Självklart fick jag värsta krigsmålningen oxå! Inte bara några streck, nejnej, utan hela ansiktet. Grönt, brunt och svart!
Jag blev verkligen inte utstirrade på vägen mellan mig och skogen dit vi skulle. Snart vet väl hela fruängen detta! Skrämde nog slag på alla tanter vi möte på vägen:P
Leo var iaf nöjd med resultet, det känns ju bra. Bilderna ska vara klara tills ikväll så imorrn ska jag väl ha fått bilderna + att jag får tidningen när den kommer ut, naajs;D
En roliga dag har det iaf varit, skulle lugnt kunna tänka mig att göra det igen!

Nu har jag ingenting att göra fram till träningen vid halv 6, kankse plugga lite mer sociologi, tjejer och killars sexdrif:P, så jag får de undanstökat, bara snart en vecka kvar på APUn.....jävlar vad tiden har gått fort! Redan lucia till helgen också, blivit bjuden på tre luciafester, hmm..normalt...åker iaf till Vallentuna på lördag till J kille:) och inga julklappar har jag köpt än plus att min syrra fyller 22 på tisdag och har inte inhanlat någon present än till henne. Vart tar tiden vägen?! HJÄLP!


Dags att städa lite kankse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0