Chocken är stor!

Ännu ett tillfälle där CHOCKEN är stor:P Denna gång handlar det inte om vad mina små gymnaster kan säga:P hehe...nej
Men iaf...syrran ringde idag, hon är totalt ner förkyld och gick hem fårn jobbet. Vilken bomb tror ni hon släpper? JO, om jag kan hoppa in och spela 3manna DM på tisdag! Självklart ställer jag upp för min syster, man kan ju inte svika laget! Men pressen är stor. Eller så är det bara jag som känner av den. Med tanke på att syrran skulle spela med 2 a-lags tjejer som är grymma, blir jag nervös! Visst kan jag spela grymt också, men pressen att spela bra känns stor! Även om de ska vara glada över att jag ställer upp i sista sekunden, men det är väl jag i ett nötskal! Tänker iaf göra mitt bästa! Mycket strike så slipper jag spärra, blir lite lättare då..hehe..

Strax dags att dra på glöggkväll för att tränare i gymnastiken:) Riktigt mysigt ska det bli:) Träffar även J där, mycket längesedan vi sågs, hinner ju bara se några minuter på onsdag<3
Men ikväll blire glögg, pepparkakor, julskina och en liten julklapp, säger man ju inte nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0