Chocken är total!

Förra veckan på gymnastikträningen med småtjejerna gjorde jag "misstaget" att vissa några tjejer ett sms jag fick. Inte tänkte jag mer på de. Men fick ju respons eftersom smst slutade med "..kyssar på magen". De va de värsta de hört! Fnittret haglade ner och blev tränings stora samtalsämne! hehe:P
Men vad möts jag av idag när jag kommer till träningen? Jo då får jag höra "Vilda musen är ute men fittan inne!" Blev total ställd, vad säger du unge till mig, då är bara 8 år!:P  och sedan asg jag:P hehe....fick vekligen inte säga någonting till huvudtränaren (de visar ju bara min realation till tjejerna:P).
Men det som slog mig är att kyssar på magen var det värsta de hört, men värre kan de själv säga! Förstår ibland inte mig på småtjejer:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0