Då var det helg igen då!

Dagen har sugit till en viss början, kom till skolan i hopp om att få arbeta. Men min lärare höll på att formatera alla datorer och eftersom jag då inte kunde lägga in några bilder var det ingen idee att plåta eftersom jag behöver utrymet på kameran för plåtningen på måndag! Hoppas de går bra!

Så jag drog vid 12, möte upp L8, käka lite lunch på donken och sedan tog vi en snabbtrip till solen, d.v.s solariumet! Riktigt skönt att få lägga sig i värmen när det är så ruskigt kallt ute:P
Kvällen bjuder inte på så mkt...MrJ verkar inte vara på hugget så honom träffar jag imorrn en snabbis :) Sedan blir fika och käka ute med gänget som jag och J sedan ska ut med! En riktigt mysig lördag kommer det bli, med fullrulle från morgonen till morgonen:P Precis som förra lördagen, de måste nog ha vart den bästa lördagen på läänge, fick ju till med sovsällskap av MrJ, lite oväntat men ack så härligt:)


Halva av det gänget som ska med ut i morgon kväll!
Dessa söta herrar var med sist vi föra hos mig och sedan drog ut.
Tror allt patrik fort (på bilden längst till vänster) hade ont i näsan efter att han dragit in salt i näsan, hahah, den videon äger:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, patrik kliar sig på näsan stackarn, hade han lite ont? :p

2008-12-12 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0