dagen efter..hmm:P

Dagen efter..haha får man säga så? Dagen efter julafton såklart! Aldrig utgång den 24/12, kommer aldrig ske i mitt liv! Enligt mig har man inget liv om man går ut den 24/12. Självklart har inte alla någon att vara med på julafton, vsg gå ut, men jag räknar inte dom till standardmallen, illa men sant, jag är väl inte mer svensson än någon annan?
Här kommer iaf min julafton i några bilder, bättre än att skriva - Så mycket roligare =)

Självklart var det fullt under julgranen =)
Självklart var det fullt med klappar under granen =)

Bordet dukat till max med alla dess härligheter till Kalle såklart, jag hoppas att dom nån gång ska hoppa Tjuren Ferdinan, han är inte min favvo och för första gången nöjt jag riktigt av Lady&Luffsen, tänkte på en speciellt person då som även tänkte på mig samtidigt, det kändes speciellt <3

Min kära syster var hemma nästan en helkväll på länge=)

Morfar kom förbi en snabbis oxå innan han skulle vidare till mams bror.

Sedan var det dags för julklappsutdelning. Såhär glad blev min syster över ett par raggsockor som mormor stickat och Törnrosa på DVD<3

Julmaten framme på bordet, bara att hugga in! Förstår inte hur alla kan gå om flera gånger, jag blir mätt efter en tallrik, men den är ju rätt full påplockad då oxå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0