Farväl 2008..

Eller kanske man ska säga Välkommen 2009? Det känns ju iaf lite mera positivt=)

Kort summrering av 2008:
1. Jag fyllde 18, krogdebut,
2. Vann KM för 4e gången (av sex gånger totalt)
3. Pressfotografdebut på Söderstadion
4. Grym resa till GBG med J&A&J <3
5. Började sista året på gymnasiet
6. Plåtade mitt första allvenska derby
7. Personbästa 256 :D
8. Praktik hos Hammarbyfotboll - ett jobb av värd på 140 000:-
9. Avslutade ett 2års förhållande..
10. Fann kärlek på nytt <3
11. Gjorde benmärgsprov
12. Vunnit tre silver med min smågymnaster
13. Gjorde min förstsa trip till Hässelby på över 2½ år
14. Gått till final i 3manna DM

Vilket år de varit. Händelserna nu under hösten har bara avlöst varandra! Denna höst har inte varit sig likt, hänt så mycket i mitt liv, både bra och dåligt, men som tillslut blivit till någonting bra!
Nu är det dags att njuta av årets sista dag, fixa sig fin inför årets sista kväll, och fira årets sista natt:)
2009 blir en nystart!

2009 blir året då jag fyller gammal...



Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad nice, vad fick du göra hos Bajen?

2009-01-07 @ 00:07:56
URL: http://theannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0