Finns väl bara en sak att säga eller?

Jaha..då är kaoset igång i år igen då! Inte en lugnt stund på hela dagen kommer det vara, men det är väl så det ska vara?=) Första julklapparna är redan öppna! Never ever kommer jag ge upp min julstrumpa, mysigast på hela dagen..minnen från när man var liten, och med julen och julstrumpa blir jag aldrig för liten:) De enda som ändras är att jag inte vaknar kl 06 springer in och väcker syrran och sedan slänger mig i mam&paps säng, utan nu väcks man av julsms och sedan haglar det in nya hela tiden;)
Min egna panik när släkten kommer är inte lika stor på julafton som på födelsedagar, kanske beror på att alla inte kommer på julafton, bara farmor, mormor&Lasse, syrran, räcker och bli över tycker jag. Liten jul är mysigt. Vart med om när hela släkten en gång var med på julafton, de va riktigt kaos, näst in på läskigt:P
Trivs med den lugna julen, inge skrik framför kalle, alla får plats i soffan:P och man kan äta knäck, pepparkakor, dricka julmust & glögg och knäcka nötter i fred=)

Finns väl bara en sak att säga -  G O D  J U L  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0