Framtiden ser bra ut!

Bloggningen har gått segt....fullt upp på dagarna!
3manna DM gick helt ok, mycket bra från min sida, sämre från laget. Kändes bra att det var lilla jag som fick rycka upp A-lagstjejerna de 4 sista serierna! Vi spelade totalt 12! Tror dock inte att vi kommer gå till final...så bra gick det inte...mycket synd..men vi ligger iaf på finalplats som det ser ut just nu:)
Idag har jag vart i skolan och inte gjort någonting typ, min lärare tittade igen mina bilder som jag ska ge till Urban imorrn, och han tyckte att dom var sjuk bra och att jag gjortett strålande jobb! Känns helt underbart att få den feedbaken:D Lite chockad också när jag fick göra att om Hammarby skulle ha betalat mig för detta arbete, 20 dagar typ inräknat med rätten till alla bilderna, hade jag tjänat 140 000:-!! De tackar jag inte nej till! Tror nog allt att jag ska kunna överleva på detta...framtiden ser bättre ut nu än vad den gjorde igår:)

Träning som gäller idag:) MrJ kommer även, så det blir mys<3 Men nu ska jag springa iväg och möta upp honom. Det är ju lätt att man virrar runt sig i Frunken:D hahah

Kommentarer
Postat av: Jossan

Herrejösses vad mycket pengar! KRÄV DIN RÄTT! ;D

<3

2008-12-17 @ 21:05:17
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0