Heeelg snart !

Seg dag idag. plåtade lite inne i skolan sen inte så mkt mer....finns inte så mkt att göra, ska försöka vänta in vädret så bliderna kan bli liiite roligare! Men på måndag ska jag ju till Fittja...hmm...roligt att få göra någonting, vi får väl se hur det går.
När jag kom hem idag blev jag lite gladare, fått lapp från posten om något paket jag fått, hade totalt glömt bort det. Så fick en bok, mascara, ett par shorts och en tröja. Rena rama julafton:P hehe
Sen blev det "ta-hand-om-mig-själv"-stund:) Precis tagit ett skumbad och gjort tjejsaker:) sköönt att få ta hand om sig själv ibland. De har man ju inte tid till så ofta!

Lugn dag idag i väntan på helgen! Fredag av myskväll med MrJ omhan hinner blir friskt.... Utgång på lördag med J och sedan seeeen match på söndag! 15:30 samling! Både bra och dåligt! Behöver man inte komma hem så tidigt på lördagen, men hela söndagen försvinner ju;P hehe


Ska vi bli såhär vackra på lördag igen?:P
Från när J fyllde 18 i maj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0