Heelg;)

Jahapp..då var det fredag då. Nästa fredag är det jullov och det kommer bli mitt allra sista jullov. Hur illa låter inte de egentligen?! Dags att bli vuxen? Nej...tack..!
Idag gjorde jag iaf lite nytta i skolan, plåtade klart alla bilder från min skola, nu är det bara St Botvid som jag ska till på måndag och Jordbromalmsskolan som jag ska till på tisdag. Sedan är tiden slut! Fixa bilderna, titta igenom allting med min lärare, åka till Urban och sedan är praktiken slut och lovet väntar:)
Dagen har varit lugnt, min lärare satt och spelade gitarr för mig medan vi diskuterade allt mellan himmel och jord! Riktigt mys! På något mysko sätt så får man ut otroligt mycket på dom pratstunderna!:)

Idag blir det en trip till Hässelby, lite ont i magen har jag, inte vart där på över 2½ år. Hoppas jag inte möter någon jag känner bara, inte så många - men chansen finns, då kommer helvetet bryta ut och ingen går säker längre:P hehe, så hoppas inte på de, utan att jag och MrJ får en lugn och mysig fredagskväll/natt ;)
Lördagen fort ovis, får väl se, sedan på söndagen ska jag fira syrran, 22 år, hon börjar bli lite gammal känner jag;)


Får man längta tillbaka lite till sommarn eller? Speciellt i detta väder! Kunde det inte få vara minsugrader iaf, skulle känns lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0