hmm..

Jaa...ett tag sedan man skrev...men har haft annat bättre för mig :)
I lördags bakade jag pepparkakor helt själv (stolt) och städad...kul...sedan gick jag tvärs över gården till ett par kompisar till familjen där det var julfika med mat och vin :) Efter det drog jag till Mr J och kom hem alldeles nyss därifrån..resan är inte rolig kan jag säga..otroligt seg! Och där är anledning till att jag inte skrivit en rad på fler dar ..
Ikväll ska jag till J med J:P Ha en myskväll..riktigt läängesedan..speciellt när det bara var vi tre! Glo på några bra film och skvallra mkt:P hehe..


Har den där skumma känslan i kroppen - varför? hmm...skrivandet känns långt ifrån toppen..hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0