Imorrn kommer domen..

Imorgon får jag äntligen svar på mitt benmärgsprov, ingen anning om vad doktorn kommer att säga, men det skulle ju inte förvåna mig om det är någonting mer som inte stämmer. Något mer prov jag måste göra för att det ska få svar på sina frågor. Ingenting har ju hittills gått smärtfritt, så varför ska det göra de denna gång? Negativa tankar..jag vet..men det går inte att komma ifrån känslan. Trodde ju aldrig att detta skulle ske när jag gick till blodcentralen i somras för att bli blodgivare...
Men över till något lite roligare! Nästa vecka, på onsdagen, ska jag göra någonting helt emot min natur. Ska stå framför kameran istället för bakom! Det är Leo som gick ut (från samma skola som jag) i somras som nu är i lumpen som fotograf och har praktik och behöver en modell till en artikel! Ska få ta på mig värsta armekläderna och få krigsmålning:P Hmm...hur ska de gå...hoppas det blir skojj iaf och att bilderna blir bra!

Träningstisdag som det är idag. Blev klar rätt snabbt i skolan med bilderna från Gubbängen. Satt lite och snackade skit med min lärare och Jens. Riktigt mys, tror jag har Svergies bästa lärare:) Sedan tvingade Jens med mig till torvalla för att äta onyttig lunch!! Jag tyckte pannkakorna i skolan dög, men blir man bjuden så...:P


Träning med dessa skööningar:P
Bilden är ifrån båten när vi var på läger på åland! Myshelg med massar av skratt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åååh saknar den helgen!

och jag tycker om den där bilden jätte mycket :D

2008-12-02 @ 21:48:58
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0