Ingen godjul för comviq i år! ARG

Arg hela vägen upp till öronen! Riktigt arg...men kankse mest irriterande! Förstod att någonting inte var rätt när jag slutade få leveransrapporter på sms...men tänkte inte mer på de. Tack vare de har jag legat hemma hela kvällen...nästa deppat ihop för att jag inte fått svar på sms...sms som vart viktiga!
Vad tror ni händer sen runt kvart över 11? Jo de haglar in sms..fler på raken..massor, från olika msk! Sms som är över 2 timmar gamla! Hur frustrerande är inte de?!
Istället för att jag skulle vart ensam hela kvällen och t.o.m MrJ skulle sitta hemma helt ensam skulle vi kunnat vart tsm:) Men nej...messen han skickat kommer 3 timmar senare. Känns illa! Lite sent att åka mot hässelby nu, även om jag skulle kunna de...bara att någon skulle behöva övertala min kära mam!
Deprimerande känns de nu..

Men det värsta med allt är att detta är inte första gången det händer! Detta är andra gången det händer mig + att det hänt L8 en gång oxå! Vad har comviq emot oss?
Är det fel att vara poppis och skicka många sms:P Att vi är omtyckta och populära borde ge oss pris istället för straff! hahah...

Kommentarer
Postat av: Mr J

De va galet tråkigt faktist..



<3

2008-12-20 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0