Mina väderteorier

Hmm..är det inte meningen att det ska vara jul nu...eller iaf snart. Är det inte meningen att när det är mindre än en vecka kvar till jul så ska det vara mörkt och alldeles vitt ute? Är det inte det som är meningen? Varför regnar det då när jag tittar utan igenom fönstret, varför är det lerpölar istället för stora snöhögar?
Kommer vi någonsin igen få en vit jul? Eller är det bara att accepterar att den tiden är förbi och att det är vårat eget fel att det blivit så?
Själv tror jag på att allt vänder...efter kankse rättare sagt förflyttas. Men tanke på att på min födelsedag i mars förra året var det världens snöstorm. Så får jag känslan snön kommer så småning om att komma mot sommaren och sommaren förflyttas mot vintern. Årstiderna byter helt enkelt plats med varandra. Som det ser ut just nu verkar ju iaf min teori stämma lite... Eller så inträffar de hemskaste! Vi i Sverige kommer aldrig att få någe mer snö..utan hela året kommer vara grått grått...om vi har tur så får vi någon månda med sommar...
Hoppas att min första teori stämmer....annars får det gärna vara som det alltid varit..eller rättare sagt som det var när jag vara liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0