Mitt efterlängtad behov tillfredsställt:D

Dagen har varit som alla andra, skola - redigera bilder - hem! Det måste vara jag som jobbar otroligt fort eftersom jag inte tillbringar mer än 2 timmar i skolan och redigerar, medans andra sitter dagar...hmm..:P
Men iaf, idag träffade jag L8 oxå:) åkte till skäret för att shoppa julklappar. Min egna inställning är att om man inte skriver någon önskelist så behöver man heller inte få något! inte så lätt att hitta saker till sina päron, någonting måste de ju önska sig?! Annars kan de väl få ett paket med strumpor - Här och god jul! Tycker faktiskt att önskelistor är en otroligt smart sak som någon klyftig msk måste ha kommit på , säkert en kvinna:P
Efter detta julshoppande åkte jag hem men fick vända igen då det fattades folk till mams bowlingavslutning så jag fick hoppa in. Fick även äta första julskinkan för i år! Något som jag suktat på i flera månader, äntligen!:D

Så nu är jag hemma igen, väntar på Hells kitchen:) Sedan dags för sängen och sedan uppladdning för helgen:) Fullspäckad som vanligt, hehe, men roligt blir det iaf:) Ska fira syrran på söndag som fyller 22 år på tisdag!





Snart dags igen=) Bara att vänta till våren!
Kärlek på högsta nivå<3


(Självklart är det jag själv som tagit bilden=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0