Övningskörning!

Idag vågade jag mig ut på vägarna efter över nästan 2 månaders uppehåll från övningskörning! Till min förvåning gick det superbra! Felfritt rakt igenom! Kanske liten miss..när jag körde halvt mot rött...men, vi ska se det från den ljusa sidan, det har ju gått värre - mycket värre!:P
Efter det körde mam och jag en kortis på rean..fick inte stanna länge, mam var inte på humör, tråkigt, jag gillar att shoppa!
Sedan åkte vi till mormor&Lasse och åt god mat, fikade och hade det mys:) Precis hemkommen därifrån och väntar nu på prison break! Denna gång tänker jag inte missa det:P Fort. lite dåligt samvete över att jag gjorde förra måndagen, måste vara lovets fel att jag glömmer, har inte ens koll på dagarna längre, att det är nyår på ons finns inte på min världskarta, känns som mil tills årets sista dag!

planerna inför nyrå börjar äntligen ta sin form! Tack!:P haha..det blir du och jag blå...nyårs kyssen bokad oxå:) Man tager vad man haver när det bästa inte finns till hands<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0