Seg dag

Igår hade jag filmkväll med mina päron. Vi tittade på The hills have eyes, varför jag valde den filmen vet jag inte, rätt idiotiskt av mig:P Inge bra att titta på skräck när man ska sova ensam! Men den va jäkligt bra, precis en såndär skräckfilm som passar mig, många hoppa till scener:P När jag låg ensam i min säng kunde jag känna kalla kårar över ryggen och nacken, då vet man att en skräckfilm är bra! Samtidigt som det är lite otäckt, radion fick stå på hela natten som sällskap:P
Även idiotikt av mig att välja den filmen med mina päron! Mam sitter bara och klagar på att de är dåligt, overkligt och blod. Pap sitter och stör sig på att karaktärerna är dåliga! Han kan verkligen prata sönder en film:P men men...jag valde filmen för mig själv:p

Dagen har varit seg idag. somnade nog inte förrän 3 inatt, inte p.g.a filmen utan för en härlig sms-konversation:) som iofs utspelar sig varje kväll, mys<3
Har inte gjort någe vettigt idag, legat och läst min bok som jag fick i julklapp. Tredje delen efter Gömda och Asyl, fortsättning, denna heter Mias hemligthet. Riktigt bra den med, precis som de andra två, snart slutläst och då ska jag börja på bok nr 4 som jag också fick i julklapp, Emma, mias dotter.
Jag vägrar att tror, som någon idiot påstår, att denna berättelse ska vara påhittad! Finns inte i min värld och jag tror verkligen inte på att allt ska vara en lögn. Denna serie av böcker är alla lika bra och alla lika värda att läsa :)
Kvällen ska jag spendera med L8, helt ensam hemma, sköönt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0