Segt under julen

Dagarna är tomma så här runt jul, det händer inte så mycket på dagarna. Man äter pepparkakar och tittar på filmer hela dagarna. Mysigt, synd bara att man ska vara ensam med päronen!
Ikväll blir det lite mer action iaf, jag och J ska ut=) Föret blir hos Js gamla klasskompis D i Bredäng, blir nog lite annorlunda, vi som alltid vart hemma hos med eller J, hehe.
Förmodligen får jag besök av Mr J innan, ingen anning när han kommer eller hur länge han stannar:P Ett besök iaf innan han åker bort under nyår!
Så just nu gör jag inte så mycket, förbereder lite för ikväll. Naglarna målade, håret flätat och kläderna bestämt! Hoppas det blir en mysig utekväll. Sen imorrn ska jag upp med tuppen och julshoppa med lotta! Nu har jag spillt så mycket tid med ingenting så dags att göra något på dagarna, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0