Sista dagen :)

Nu har jag haft konstant lock för mitt högra öra sedan i lördags! Det vägrar att försvinna! Blir galen! Men har mina ljusa stunder när de försvinner (eller så ere jag som inte tänker på det:P) men det kommer lite snabbt tillbaka igen! irriterande! Speciellt om någon går på min högra sida, hör inte vad personen säger, vilket resulterar i att jag säger hela tiden "va" eller så ber jag personen att skrika:p hehe..
Dagen har varit soft:) Första gången som MrJ och jag sov med varandra på en vardag..lite kämpigt att komma upp men de gick jue:P ÅKte sedan till Urban för att lämna alla bilder som jag jobbat med under min APU. Han va nöjd med resultatet..spec bilderna från sönderstadion och kanalplan:) Fick en lite chock oxå..för mitt i allt så kommer Rami Shaaban in och börjar snacka:P Hälsa på mig och allting..som om jag inte redan visste vem han var..hehe..lite skojj iaf..coolpoäng till mig!:P Jäkligt lååång och smal va han;)

Sedan begav jag mig hemåt, möte upp L8 och åkte en snabbis till Skärholmen för att inhandla resten av julklapparna, tror att allting är klart nu. Finner ingen annan dag att åka heller...vi får väl se :)
Resten av dagen består av mys framför TV...ingenting för mig om jag inte ska ta mig i kragen och plugga lite kankse...kan ju behövas..lite nervös för trakikkunskapen...svårt att plugga själv...all heder till er som gjort de!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0