Titta in lamkött i simhallen där Ondskan spelades in..

Jaha...då var praktiken i fullgång igen då efter snöstormen förra veckan:P Idag åkte jag till gubbängen och följde med klass 7F(fotbollsklass) en heldag. Först hade de träning, sedan simade de i simhallen där Ondskan spelades in, cooolpoäng till mig. Där satt jag och tittade på lamkött:P
Efter de var de lunch och sen lektion där jag stannande i typ 20 minuter, plåtade lite och sedan drog jag. Gick även förbi ders utomhusplan och tog lite bilder där!
Känns lite jobbigt att jag komma tillbaka till högstadiet, man känner igen känslan och alla beter sig precis likdant som de gjort när jag gick i 7an, tex så drog vi till centrum och handlade godis och lyssnad på musik från mobilen xD haha
Hur ska de gå när jag ska till S:t Botvida gymnasium...kommer bli ännumera utstirrad än vad jag blev idag:P
Lugn kväll blir det iaf, behövs!, sov riktigt bra i  natt men för lite, har ju några timmar från helgen att ta igen!



Vilka minnen! Den kvällen var helt underbar med mina två favoriter, J&J<3
Måste göras om igen, haha, så länge seda, jag är ju t.o.m brunhårig:O:P




Kommentarer
Postat av: jossan

Vi var alla tre brunetter då och nu är vi alla nästan blondiner! :D

Älskar oss <3

2008-12-02 @ 11:08:56
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0