Julafton snart :O

Riktigt sköön dag idag..kom hem redan vid halv 12 i från St botvid gymnasiet. Gick helt bra att plåta, men har en känsla att jag inte riktigt är nöjd..hmm...inte det bästa! Men möte iaf upp L8 sen, satte oss och svulla samtidigt som vi tittade igenom varandras skolkataloger:P Min är typ Sveriges fetaste och L8s Sveriges tunnaste:P haha Imorrn ska L8 även följa med mig till plugget för första gången, skojj, skitungen fick ju lov redan i fredags!:P

Nu när julden börjar närma sig, och fram för allt julafton, så har jag fått en funderare!
Är det okej att gå ut på julafton eller ej?
Själv skulle jag ALDRIG kunna tänka mig de. Julafton är den förbjudna dagen för sånt, iaf för mig. Julafton är helig:P Det är meningen att man ska vara med sin familj och ha det riktigt mysigt. Hur många andra helger är man hemma? Är inte familjen värd en enda kväll längre? Räknas det bara hur många gånger man är ute under ett år? Tycker det är nästan skamligt att gå ut på julafton, självklart finns det ju undantag. Det är ju inte alla som har någon familj att vara med på julen. Men jag kommer aldrig att gå ut på julafton. Julafton är mig årets mysigast dag, då det är riktigt kul och mysigt att få vara med släkten :)
Ut kan man göra när som helst under året, så varför förstöra denna underbara dag? Är man så krogkåt att man inte kan vänta en vecka tills nyår kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0