Varför tar allt slut?

Julen närmar sig med stormsteg, de kan ju ingen ha missat, julafton om en vecka! Men det finns en negativ sak med julen, samma med sommaren! De är att alla superbra serier tar slut, gör uppehåll! Finns det någontng mer irriterande? Jag som är serienörd, älskar serierna, har en serie nästan per dag som jag tittar på...men nu ingenting! Måste alla ta slut samtigt?!
Ikväll är det dags att ta farväl av Hell´s kitchen, final ikväll! Förra veckan sa vi hej då till DH..hoppas hoppas att inte One tree hill ska ta slut oxå! Älskar att de gamla säsongerna går i repris på dagarna! Klocka 16 sitter jag bänkad framför TV, från måndag-fredag.D Och sedan på söndagar när de senaste avsnitten visas....bästa serien ever! Mycket kärlek till den från mig<3
Men det är väl bara att stå ut och kämpa under julen, äta gott och sedan göra några frivolter när alla serier dra igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0