Vilken natt....

Natten till idag var ingen höjdare, kunde inte somna, låg och tänkte på allt möjligt. praktiken, att det snart är jul, min syrra fyller år om några dagar present?, helgen, lucifest...hmm, inte bra att göra när man ska sova. Inte blev det bättre sedan när jag vaknade halv 6 och inte kunde somna om. Det va ett enkelt beslut att hoppa skolan idag. Inget humör för att åka till skolan och redigera bilder. Så idag har jag vart hemma, titta på Shrek den tredje, inte alls så bra som jag trodde, blev riktigt besviken. Och eftersom jag inte åkte till skolan ville jag ändå känna mig duktigt:P så la mig i sängen och pluggade sociologi. Skrapade ihop två A4an på datan, supernöjd. Något vettigt gjort idag iaf :)
Träningstisdag som det är idag, men lite annorlunda, hoppar gymnastiken eftersom det är avslutning med bowling. Inte kan jag motstå att spela med killarna en sista gång innan jul;):P De blir säkert mys med fika hoppas jag:)

Imorn ska jag göra min debut som modell oxå, he he, vi får väl se hur det går. Förhoppningsvis döljer krigsmålningen så pass mycket att jag kan slappna av så att bliderna blir bra:) inte van att stå framför kameran, bästa jobbet gör jag bakom den, fast man vet ju aldrig kanske finner en ny karriär....not!:P


Avslutning med detta gäng! Nästan alla iaf:)
Bilden är ifrån sensomaren när vi var på läger på åland. En underbar helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0