äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma igen. Tre dagar som kändes som evigheter :D hänt massor, som jag som vanligt visar i bilder, roligare för alla!
Vi hade iaf tur med vädret en dag och ser ut som negrer allesammans, eller d.v.s mam, vi resten ser väl helt normala, så bruna som vi svenska brukar bli i sverige medan mam ser ut som hon varit i spanien i två veckor, väldigt orättvist! (Fia du är likadan, absolut inte avundsjuk på dej ;D)
På tors kommer A hem oxå, inte setts på över en vecka, måste nästan vara rekord måste jag erkänna, tur att mobilen finns, saknar honom så mycket, nätterna är nästan värst. Det är då alla, tror jag iaf som har pojk-/flickvän, vill ha sin älskling mest, att ligga och bli omhållen är väl det bästa som finns! Man känner sig älskad och trygg och allt känns lätt, ingenting är fel i världen, allt är bara underbart, tänk om sådana studer kunde vare längre, och finnas för alla :) Det är de små ljusstunderna i ens liv som man måste ta vara på och riktigt njuta av. Man vet verkligen inte när man får uppleva det igen och hur morgondagen kommer att se ut!

Livet leker,glöm inte det! :D

Kommentarer
Postat av: fia

Marre frågade mej om jag hade nån som kom från afrika i min släkt, hahaha ;D

2008-07-03 @ 22:19:38
URL: http://sschnyggve.blogg.se/
Postat av: Cecilia

såklart jag kommer på matchen :D.. östra sitt, rad 29 har vi ;p hade innte du,jag o anton tp rad 27 förut :p?

2008-07-06 @ 23:16:26
URL: http://ceciliassport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0