Hemma igen....i hettan!

Man ska inte klaga när något man väntar på äntligen kommer, tänker inte heller sitta och klaga här över den otroliga härliga värmen vi fått. Men dock ska jag klaga över att jag just nu förtillfället är hemma i lägenheten i hettan! Har precis kommit hem från landet, dalarö...känns nästan hemska att kalla det landet eftersom min skola enbart ligger 20 min därifrån med buss, där allting har varit perfekt! 3-4 dagar nu har vi kunnat åka ut med båten och bara njuta av solen och att vattnet har blivit såpass varmt att man kan bada, endel försöker även med att det är badkarvarmt, inte har jag iaf 19 grader i vattnet när jag badar badkar!:P
Har varit helt fantastiskt att få vara ute på landet, tyst och lugnt! Dagarna har gått fort i solen och låren blivit brända, AJ..kan verken sitta eller sova på kvällarna! Men äntligen har man iaf fått lite färg på kroppen så att man inte behöver känna sig som en engelsman när man kommer tillbaka till skolan om mindre än en månad! Usch, inte tänka den tanken, har minst tre härliga veckor framför mig med massa ledighet med mycket sol, bad och sena kvällar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0