illa.

Mer än tur kan man inte säga. Att det inte blev 1-1 är ett under. Ett tidigt mål för bajen lovade gott, men sen hände det ingenting mer! Själv satt jag och njöt av solen, skönt att inte något regn kom! Dock så dog mitt kamrabatteri efter cirka 30 min, otroligt klantigt av mig, JAG VET! men jag trodde att 2/3 pluppar skulle räcka, man lär ju isg av sina misstag! Trots detta så gjorde det väl inget, tur i otruen kan man ju lugnt säga. Som sagt satt jag i solen och njöt och sminket rann för att jag satt och skissad i 45 min! Eftersom solen lös åt det hållet som bajen skulle göra mål, men eftersom bajen inte hade något anfall blev jag sittande åt det hållet hela tiden! Knappt något anfall alls ifrån bajen i andra halvlek, dock två bortdömda mål av charlie pga offside, vilket var helt fel! Iaf första offsida avblåsningn, jag satt precis bakom linjedomaren och såg allt han såg, inte fan i mig var det offside! I samma veva blev jag även förskräckt när jag ser ett mynt komma ifrån bajensläktare och detta ska vara familjläktaren (jag snackar om södra) och dimper ner enbart 1-2 decimeter ifrån linjedomarens huvud! Detta trodde jag verkligen inte skulle komma ifrån familjeläktaren, från klacken är en annan sak, men ska inte familjer kunna gå på fotboll utan att sånt här ska hända? Trodde verkligen familjeläktaren var till för att se på fotboll i lugn och ro med familjen utan att behöva oroa sig för sina barn och vad andra ska göra på läktaren!

Fick till ett par bilder iaf som var bra, några riktigt bra också! Men skulle verklilgen velat fota mer, även om det inte hände så mycket! Nästan match ska jag vara redo med nyladdat batteri, dock blir det inte nästa hemma match som är mot Ljungskile den 3 augusti för då ska vi dra på titta med bowlinglaget. Det ska bli super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0