SÖDERSTADION!

Ikväll är det äntligen dags igen! JAG ska plåta matchen mellan Bajen-Örebro! Ska blir superkul, hoppas vädret håller i sig vill inte se något regn ikväll, nejnej! Solen ska värma och göra min kväll perfekt + att det vore gött ifall kvällen avslutas med 3 poäng!
Finns förstås alltid ett hinder, varför skulle någonting gå smärfritt? Har anmält mig till urban, ansvarignågonting för hammarby, angående ackreditering men vet inte om han fått mitt mail och fått mig uppskriven på listan! Det vore både pinsamt och ledsamt när jag kommer dit om jag inte står med på listan för fotografer!!! Vad gör jag då? Köpa en biljett och sitta helt själv..? Njaa så mycket lockar inte det! Hoppas verkligen att mitt namn står på listan annars dör jag tror jag...iaf svimmar en aning!



Min alldeles egna bilder ifrån bajen-gelfe! Det var första gången jag vara och plåtade på Söderstadion, gick helt bra, hoppas bara det gårlika bra igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0