sooommar :)


Vad mer än en häligt fotbild kan jag bjuda på! Helt ärligt, har jag inte stans vackraste fötter? Speciellt mitten tån på höger fot? Den slutade inte alls växa för ett par år sedan. Den kände väl att den inte behövde bli längre för att överleva i denna gryma, kalla och otäcka värld! Själv tycker jag att den är charmig, på något sätt får man alla att le efter de sett den ;)
När jag ändå pratar om fötter kan jag lika gärna säga detta också! Som alla andra gör, även jag, så köper man nya skor till sommaren, det är ju nästan som ett måste. Men vad händer ofta hela tiden, iaf för mig, när man köper nya skor? Jo, såklart, man får skoskav, vilket suger och gör pissont. Sedan när man ett par gånger har gått in sina nya skor, blir skoskaven bättre, men inte helt smättfritt, just därför tänkte jag hjälpa alla er vilsna själar där ute - KÖP Compeed skovskavsplåster! Ofta brukar reklamen ljuga, men detta fungerar verkligen! Man känner ingen smärta efter man satt på plåstret, dock måste jag medge att det är svårt att göra det själv, speciellt på hälarna...men men, be någon om hjälp...plåstret syns knappt och man kan bada, sola, duscha, sova, helt enkelt göra precis vad man vill och plåstret sitter kvar! Detta måste vara sommarens lifesaver, iaf för fötterna. Tänk om det bara fanns något som hjälpte mot dvärTÅsyndrom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0