stannar som tonåring ett tag till

Imorse fick jag ett samtal ifrån Södertappen, där jag var igår för att göra om min undersökning för att bli blodgivare. Men tyvärr denna gång som den andra har jag för lite blodplättar. Förstår själv inte så mycket av det, men det är ingenting som är farligt behöver helt enkelt mitt blod för mig själv, kan inte dela med mig! Toppen på detta måste jag till en distriktläkare också för att göra fler prover. Så ett steg närmre vuxenvärlden får jag vänta med, iaf i ett år sedan ska jag gå dit igen för att undersöka mig och se om mina blodplättar har ökat:P

Kanske detta är ett svar på att jag hela tiden är för trött? Att jag har lite järnbrist vilket leder till att jag hela tiden är trött. Det går knappt en dag utan att jag kommer hem från skolan och slocknar direkt, typ som en powernapp i en timme varje dag. Det kan väl knappast vara normalt? Lägger mig normalt på kvällarna och sover minst 7 timmar/natt.
Så kankse detta kan vara orsaken till min trötthet och isåna fall är det bara bra att det märktes nu. Får väl se vad distriktläkaren säger och kanske, kanske får jag svar på min underliga trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0