Träffa tjejerna!

Äntligen! Det var läääääängesedan nu jag träffade J&J. Hemma hos Johanna och bara mysa, tänkte ta med min boxvin och se ifall den fortfarande är drickbar, hehe :) De va ett tags sedan den  inköptes, hoppas på det bästa iaf!

Snaaart är det match igen, på söndag! Bajen-Örebro. Hoppas vädret blir bra så att jag kan plåta matchen, sist när jag skulle dit, Bajen-Norrköping, regnade det jue och lusten försvann, även om det är skit kul! Men att sitta och frysa lockar inte, tyvärr!
Sen på tisdag ska jag tillbaka till vårdcentralen och "diskutera" mina provsvar. Var där i måndags och lämnade ännu ett rör med blod, har ju detta 3 ggr nu inom loppet på två veckor! Bara för att man har för lite blodplättar för att bli blodgivare! Får väl se vad läkarn säger, fruängensvårdcentral är inte direkt omtalad eller omtyckt, finns inge värre än att gå dit!

Neej, att röra på fläsket! Upp till grillhörnan och käka middag med A och sedan möta Jossan för att bege oss till Johanna och ha en superduper kväll med massor utav skratt! Kankse även en tripp på studsmattan?

Gamla fina bilder från en kväll i stan! Vilka minnen och flashbacks jag får! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0