Är killar prylgalna?

Nu har jag gjort någonting som jag egentligen borde ha gjort för läängesedan. Köpt en ny mobil.  Micen på min gamla mobil, cirka 4 år hade jag den, gått sönder två gånger inom loppet på 6 månader, den stängde av sig helt själv utan anledning och batteriet räckte knappt en dag. Tecken som verkligen tyder på att det är dags att inskaffa sig en ny telefon! Så nu är det iaf avklarat och inte var priset så farligt heller, 1300:- sommarrabbat med 500:-! Det blev en Sony Ericsson 380i lila och fin! Har dock länge varit emot Sony Ericsson men färgen gjorde allt, haha! Och äntligen har jag Comviq kompis, vet att jag är efter, och min räkning kan sjunka lite till, även om det är omöjligt eftersom den ligger runt 100-120 kronor redan nu!:P Men alla pengar som går att spara in är bra! Ett helgjobb skulle behövas, men tiden räcker inte till med alla matcher och träningar + att tiden till kompisar självklart också måste finnas! Ett problem jag själv får skylla mig, gör jag inget åt ska jag inte gnälla!
Men sedan så är det nästa grejj, gäller det alla killar eller bara A? För något år sedan, kanske två minns inte riktigt, köpte han en ny mobil. Inte har jag hört någonting om att han vill ha en ny mobil men nu när jag gått och köpt en, för att jag MÅSTE, så vill han också ha en ny. Detta tycker jag är helt sjukt:P Det är ingenting fel på han mobil och han behöver inte en ny. När man säger detta till han skyller han bara på att han inte har tillräckligt med minne för låtar. Men vad har han då en Ipod till? Handlar det egentligen om att killar är prylgalna och klarar inte av att deras tjejor har en nyare pryl än de själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0