borta igen

När man väl kommer hem så ska man bort lika fort igen. I alla fall när det gäller mig under sommaren, hinner knappt komma hem från ett ställe förrän jag ska till nästa. Alltid alltid fullbokat och många roliga saker att göra.
Såå imorgon beger sig jag, C och päronen till....*trumvirrvel*.....ÖLAND! Där ska vi bo på lyxhotel i tre "långa" och härliga dagar, kan det bli bättre? Ja, självklart, poolen kommer vara min och C om inte vädret blir bättre kankse man kan ta sig en tripp till stranden och självklart shoppa järnet!


Klockan 08:00 är det dags då åker vi, vilket betyder att jag kommer behöva gå upp typ kl
06:30! Men jag får väl skylla mig själv för de, eftersom jag envisas med att tvätta håret på morgonen och föna + platta och fixa innan vi åker. Men det blir ju som vilken skoldag som helst, ingen problem, gäller bara att komma upp ur sängen, lite svårare nu när man haft lov i två härliga veckor.
Hoppas på sol och värme deesa dagar jag är borta nu, annars känns ju hela resan bortkastad, shoppa kan man ju göra i stockholm. Jag vill ju testa ölands beach och allt som finns där. Sååå hoppas, hoppas, hoppas på SOL !

Det har blivit väldigt lite skrivande och kommer att bli så under sommaren. Som sagt ovan är jag knappt hemma under sommaren, när jag inte ska packa om för nästa sak. Men desto mer har jag att berätta och massor utav fler bilder att lägga upp, blir kankse lite roligare läsning då också, vem vet! ;)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bara för att vi ska till öööland :D.. ses imorgon, godnatt sötnos <3

2008-06-27 @ 23:56:54
URL: http://ceciliassport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0