En helg som hade allt.

Jaha nu var man hemma igen då, helt slutkörd. Full rulle i tre veckors tid, det känns, tur att man är ledig i morrn :)
Denna helg har iaf  vart den skönaste av de tre, mycket skratt, härligt! Självklart en massa, massa bilder som snart kommer, måste bara fixa och trixa med dem, bland annat göra de till jpg.
Alla samlades vi vid tekniska högskolan, otroligt pigga och glada, det blev lite bättre efter ett kort besök på SevenEleven. Bussresan till grisslehamn gick bra och båten väldigt fort. Jobbigare sen när vi skulle till bowlinghallen, vi gick väl fel ett par gången, men sedan lärde vi oss vägen, vi hade  ju iaf tur med vädret ;) Stället vi sov på var helt underbart, god mat och bra småstugor med härligsängar. Även en strand, "fotbollsplan" och beachvollybollplan. På kvällen grilla vi korv och spelade beach hela kvällen, skit kul:D Bowlingenhallen var helt helt helt underbar, bangar inte på att åka dit flera gånger, läger som tävling. Asnajsa banor!

En rolig helg med laget blev de iaf, trots ålderskillnad på oss "barn" med 8 år som mest och en glutenCicci och vegoEmily, det var en riktig godblandning de! Tror verkligen att alla är nöjda med helgen, jag hade iaf kul även om man ibland saknade lite mer erfarna killar, Emma du förstår vad jag menare;) Men allt som allt, superkul!
Massa bilder kommer självklar upp men om ett par dagar, tar lite längre tid eftesom jag är ledig imorrn och jag åker INTE till skolan i 50 min för att fixa lite bilder...så på onsdag kommer det komma ett drös!

Nu ska jag återhämta mig:P packa upp lite kankse, titta på TV och sedan får mig en välbehövd sömn!
Tack åland, mariehamn för en underbar helg, usch vad man saknar åland, behöver åka dit oftare, sommarna räcker inte, släkten krävs att man hälsar på oftar! Kumlinggrabbar saknar jag oxå! Ses till sommaren och visfestivalen!

Kommentarer
Postat av: fia

Grymt underbar helg :D

2008-06-02 @ 20:20:23
URL: http://sschnyggve.blogg.se
Postat av: Cecilia

Bästa helgen på läääääääääääänge!! :D

2008-06-02 @ 20:43:01
URL: http://ceciliassport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0